W okresie 30 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu lub wymiany bez podania przyczyn.

Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego oraz modyfikowane na życzenie Klienta - w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271)

Zwrot towaru

Towar prosimy przesłać na adres naszej firmy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Formularz zwrotu towaru

NA KOPERCIE PROSIMY DOPISAĆ DUŻĄ LITERĘ "Z" W KÓŁECZKU - ZWROT. DZIĘKUJEMY!

Wymiana towaru

Towar prosimy przesłać na adres naszej firmy wraz z wypełnionym formularzem wymiany.

Formularz wymiany towaru

NA KOPERCIE PROSIMY DOPISAĆ DUŻĄ LITERĘ "W" W KÓŁECZKU - WYMIANA. DZIĘKUJEMY!

Reklamacja towaru

Towar prosimy przesłać na adres naszej firmy (dostępny w regulaminie sklepu). Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:

1. opis wady
2. dane kontaktowe – mail i nr telefonu
3. numer konta bankowego , na które należy zwrócić koszt przesyłki (w przypadku płatności kartą zwrot zostanie wykonany na kartę)
4. imię i nazwisko posiadacza konta
5. dowód zakupu

NA KOPERCIE PROSIMY DOPISAĆ DUŻĄ LITERĘ "R" W KÓŁECZKU - REKLAMACJA. DZIĘKUJEMY!

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@5gr.pl lub telefonicznie: 600547547. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.